Twoja firma ma dwa sposoby rozwoju: połączyć obecne programy i je zintegrować albo napisać nowe od zera. Integracja istniejących systemów, jako podejście strategiczne, może być bardziej opłacalna w wielu przypadkach. Kiedy co się opłaca?


Integracja – kiedy się sprawdzi:

  • Korzystasz już z Shopify, IdoSell lub WordPress i nie chcesz rewolucji.
  • Chcesz mieć działające rozwiązanie w kilka tygodni.
  • Wolisz płacić mniejsze kwoty co miesiąc, niż jedną dużą na starcie.
  • Ważne, żeby sklep lub strona działały bez przerw.

Budowa od zera – kiedy warto:

  • Obecne systemy ograniczają nowe pomysły.
  • Stare technologie spowalniają pracę.
  • Planujesz wzrost 10 razy większy niż dziś.
  • Masz budżet i czas na większy projekt.

Rada: policz łączny koszt na 2–3 lata. Integracja zwykle jest tańsza na początku, ale nowy system może bardziej się opłacić, gdy firma szybko rośnie.

Masz wątpliwości? Integracja to kluczowe słowo, które możesz wybrać, wyślij nam w DM słowo „integracja” lub „green‑field” – prześlemy Ci PDF z praktyczną checklistą, którą możesz od razu wykorzystać w swojej firmie!